Lütfen bekleyin..

Foto GaleriVideo Galeri


Adet öncesi sendromuna karşı beslenme önerileri

Adet döneminizden bir hafta önce ruhsal olarak çok gergin, fiziksel olarak rahatsız mısınız? Yalnız değilsiniz. Çoğu kadın ayın yaklaşık 9 günü bu dönemi yaşıyor.

23 Ocak 2016 11:35
+ -

Adet öncesi sendromunuzu rahat atlatmak için uygulayabileceğiniz birçok yöntem var. Bunlardan biri beslenmenizde ufak değişiklikler yapmak.

1- Az ve sık yiyerek sindirim sisteminizin düzenli çalışmasını sağlayın.

2- Özellikle bu dönemde aşırı yağlı ve karbonhidratlı besinlerden kaçın. Tam tahıllı besinler kullanın.

3- Tuz, alkol, kafeinli ve asitli içecekler vücutta ödem yaptığı için kullanmamaya çalışın.

4- Vücudunuzdaki fazla ödemi atmak için günde 2-3 litre su için.

5- Kalsiyumlu gıdalar tüketmek bu dönemde size iyi gelecek bu yüzden bol bol süt ve süt ürünleri tüketin.

6- İçinde bulunduğunuz gerginlik halini üzerinizden atmak için E vitamini B6 vitamini, kalsiyum, magnezyum kullanın.

7- Her ne kadar canınız istese de çikolata yememeye gayret edin. Bu dönemde kan şekerini dengede tutmak gerekir. Çikolata yenildiğinde kan şekeri aniden artar ve bir anda düşer.

  • Bu haberi paylaşın:
YORUM YAZ
UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (0)
Bu habere henüz bir yorum yapılmamıştır, ilk yorumu eklemek için yukarıdaki formu doldurunuz
Benzer Haberler
Disleksi Nedir? Nasıl Anlaşılır? Belirtileri ve Tedavisi
Formül Mamaya Tahammülsüzlük Belirtileri
Bebekler için en iyi mama yoktur. Ancak bebeğe uygun olan mama vardır.


bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=